نوشته های من

خر مای نارگیلی

1391/5/11 16:16
نویسنده : معصوم جون
319 بازدید
اشتراک گذاری

این غذا رو خودم درست کردم یا بهتر بگم خودم اختراع کردم خیلی مقوی برای بچه ها و خیلی شیک برای سفره افطار

پیشنهاد میکنم یه باردرستش کنید

مواد لازم :

خرما 1 بسته

 کره 25 گرم

گردو به میزان لازم

پودر نارگیل به میزان لازم

پودر دارچین 1.2 ق چ

طرز تهیه: ابتدا خرما رو پوست کنده و هسته اونا رو در می آوریم  بعد در ظرفی ریخته و با کره  تفت میدهیم و بعد از چند دقیقه دارچین رو اضافه کرده و از روی حرارت بر میداریم و بعد از سرد شدن گو له های  کوچیک درست کرده و در  پودر نار گیل و گردو آغشته میکنیم و بعد در یخچال گذاشته تا کمی خرما ها سفت شون

نکته :خرما ها رو  برای چند دقیقه در آب  میزاریم تا پوستشان راحتر جا شود

نکته:برای رنگ کردن پودر نارگیل 1 ق غ اب رو با رنگ های مجاز خوراکی مخلوط کرده و بعد خرما هارو اغشته میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان رادمان
12 مرداد 91 4:48
سلام. برای شروع خیلی عالیه موفق باشید


ممنون عزیزیم
نایسل جون
17 مرداد 91 20:12
خرما تو با مال من خیلی فرق داره من توش بیسکویت گردو میزنم تف هم نمیدمم اونم خیل خوشمزه است درست کن عالی میشه


چشم دوشنبه مهمون دارم حتما درست میکنم
مامان سبحان جون
18 مرداد 91 18:38
سلام عزیزم خوش اومدی برای شروع وبت خوب هست پیش ماهم بیا سبحان کوچولو یه عالمه خاطره های خوشمل داره


چشم البته من غریبه نیستم عزیزم مامان مارال فرفری ام
این وبلاگو برا خودم درست کردم